Svet-Stranek.cz
osobní stránka
VÝTVARKA

ROZVRH A SEZNAM POMŮCEK NA ŠKOLNÍ ROK 2023/24:osobní stránka

ROZVRH A SEZNAM POMŮCEK NA ŠKOLNÍ ROK 2023/24

Rozdělení žáků do skupin:

Mladší žáci 7-9/10 let mladší žáci (1. stupeň zákl. studia): zařazení do úterní nebo čtvrteční skupiny od 14.00 -
v těchto skupinách si žáci zkouší různé techniky, pracují v kratších tématických celcích a postupně se seznamují s problematikou výtv.oboru.

Starší žáci nad 10 let (I. a II. stupeň základního studia): možnost výběru ze 4 skupin dle volných míst či zařazení dle rozhodnutí pedagoga (viz rozvrh). Žáci pracují dle ročního projektového plánu.

Rozšířené studium – pro 8 vybraných žáků s hlubším zájmem o výtvarný obor. Tito žáci navštěvují Vo 2x týdně (základní skupina a skupina rozšířená-viz rozvrh).

ROZVRH SKUPIN  2023/24


ÚTERÝ

14.00-16.30

Mladší žáci: 7-9/10 let

ÚTERÝ

16.45-19.00

I.(II.)stupeň zákl.studia:

Roční projekt: Alchymie proměny

STŘEDA

15.00-17.30

I.(II.)stupeň zákl.studia: 

Roční projekt: Alchymie proměny

ČTVRTEK

14.00-16.30

Mladší žáci: 7-9/10 let 

ČTVRTEK

16.45-19.00

Rozšířené studium

PÁTEK

14.00-16.30

I.(II.)stupeň zákl.studia:

Roční projekt: Alchymie proměny

PÁTEK

16.45-19.00

I.(II.)stupeň zákl.studia:

Roční projekt: Alchymie proměny

 

Zařazení žáků do skupin:

Úterní skupina od 14.00: Tony H., Ina M., Arthur R., David R., Lena G., Anna H., Julie P., Leo M., Dagmar H., Mia B., Vika Z.

Úterní skupina od 16.45: Verča B., Anna B., Nela B., Ondra Č., Terka K., Pavla P., Hana N., Anna K., Luky P., Kája Z., Alice B., Nina W.

Středeční skupina od 15.00: Alena Z., Sofie Lea H., Adriana H., Zorka G., Adéla B., Viky H., Veronika K., Lucka H., Nina S., Adam P.

Čtvrteční skupina od 14.00: Amálka O., Mia J., Marie M, Lucka K., Agnes M., Lilien Pl. Jana T., Meda V., Lenka R., Anna Z., Pavla B.

Páteční skupina od 14.00: Zuzka A., Lenka Z., Beáta B., Sofie Č., Jana B., Pavla O., Vašek R., Sára Ř., Madlen Z., Kamila Č., Marharyta K.

Páteční skupina od 16.45: Šárka K., Niky O., Markéta S., Niky Mary F., Martina Š., Ema P., Kája H., Eva Z., Valeria L., Kristýna Sch.

Rozšířené studium: Pája P., Terka K., Eva Z., Šárka K., Nikol O., Viky H., Hana N., Valeria L., Zorka G.


ZÁKLADNÍ SEZNAM VÝTVARNÝCH POMŮCEK a dalších potřeb do VO:


SEZNAM POMŮCEK PRO MLADŠÍ ŽÁKY (7-9/10 let, út a čt skupina od 14.00 hod.):


a) uzaviratelný úložný box/kufřík s viditelnou jmenovkou na výtvarné pomůcky, přezůvky, převlečení (plášť, staré oblečení,...), ručník

b) umyvatelný ubrus větších rozměrů (cca 100 x 80 cm), několik menších hadříků (na utírání štětců), kuchyňské houbičky (2 kusy)

c) štětce vhodné pro akrylové a temperové barvy (min. 6 kusů kulatých a 6 kusů plochých štětců různých velikostí), štětce vhodné pro akvarelovou malbu (cca 8 ks - velikost 0-12), obal na štětce (vhodný proti poškození štětců), velká umělohmotná paleta, akvarelové barvy - školní, sada akrylových a temperových barev, pastelky (doporučuji akvarelové pastelky, které se mohou i rozmývat, min. 24 barev), olejové/voskové pastely (min. 12 barev), suché pastely (min. 24 barev), fixativ nebo lak na vlasy, barevné tuše, černý fix permanentní, tužky (H - 3 kusy, B - 3 kusy), kaligrafická násadka pro perka pro kaligrafii a tuše, školní tušová sada, guma a plastická guma, strouhátko, nůžky, tekuté lepidlo Herkules

POZN.: Zde se jedná o základní seznam pomůcek. V případě potřeby dalšího materiálu budou žáci upozorněni v rámci přípravy na hodinu.


SEZNAM POMŮCEK PRO STARŠÍ ŽÁKY (nad 10 let, celoroční projekt: Alchymie proměny):


a) uzaviratelný úložný box/kufřík s viditelnou jmenovkou na výtvarné pomůcky, složka na kresebné a malířské práce A2, poznámkový sešit s propiskou, přezůvky, převlečení (plášť, staré oblečení,...), ručník

b) umyvatelný ubrus větších rozměrů (cca 100 x 80 cm), několik menších hadříků (na utírání štětců), kuchyňské houbičky (2 kusy)

c) důležité k projektu: 

Akvarelová barva zlatá (př. akvarelová barva Umton aureolin v jednotlivých kusech nebo set zlaté akvarelové barvy Gansai Tambi), temperová zlatá barva (aueolin)

Žáci, kterým je 12 a více let si ještě pořídí: zlaté plátky pro zlacení interiérových dekorací (plátkové zlato v bločku, může mít jiné názvy: metál plátkový v knížkách,...) + pokládací mléko (1 menší lahvička - 100 nebo 250ml)

d) temperové barvy, akvarelové barvy (nekupujte školní, ale ty kostičkové, které se dají doplňovat - doporučuji levnější studentskou značku Sonnet či Rosa nebo tradiční japonské akvarelové barvy Gansai Tambi 12 ks), černá čínská tuš, barevné tuše, esenciální olej hřebíček

e) kvalitní štětce na akvarelovou a tušovou malbu (různé velikosti a tvary), kvalitní štětce na malbu temperou/akrylem/olejem (různé velikosti a tvary - kulatý, plochý,...), obal na štětce (vhodný proti poškození štětců), dřevěná paleta, porcelánová paleta, skleněné/keramické menší mističky na míchání barev (k technice vaječné tempery), špachtle

f) sada uměleckých tužek pro kresbu a skicování, pastelky, kaligrafická násadka pro perka pro kaligrafii a tuše, guma a plastická guma, strouhátko, nůžky

g) zrcátko se stojanem (v kterém se žák dobře uvidí)

h) dobrovolné: kreslící dřevěná deska na napínání papíru A3 nebo A2

POZN.: V případě potřeby dalšího materiálu a pomůcek budou žáci upozorněni v rámci přípravy na hodinu.  V průběhu školního roku si žák doplňuje materiál a pomůcky, které upotřebí. Není nutné mít všechno nakoupeno hned v září, ale je nutné si hlídat přípravu na výuku. Jelikož se budeme věnovat vaječné tempeře, tak si žáci na dané výukové bloky budou nosit pak i vajíčka - upozornění bude opět v rámci přípravy na hodinu.


SEZNAM POMŮCEK pro žáky, kteří jsou zařazeni do ROZŠÍŘENÉHO STUDIA:


a) Učebnice: Kapitoly z dějin výtvarného umění - Vladimír Prokop, kroužkový pořadač na vkládání papírů A4 (polypropylenový) k založení Obrazového deníku  (netýká se těch, kteří ho už mají založený), psací potřeby

b) pomůcky a potřeby, které jsou vypsané pro starší žáky (program: Alchymie proměny)

c) Zkrášlovací vosk zlatý (př. gedeo zkrášlovací vosk císařská zlatá 30ml), modelovací tmel 

d) pomůcky a potřeby dle zaměření v individuální, studijní či jiné tvorbě (po konzultaci s pedagogem)


návštěvníků stránky
celkem105 299
tento týden69
dnes15