Svet-Stranek.cz
osobní stránka
VÝTVARKA

ROZŠÍŘENÉ STUDIUM:osobní stránka

ROZŠÍŘENÉ STUDIUM

Zde informace pro žáky rozšířeného studia.

Pracovní skupina: Čt: 16.45-19.00

Žáci: Ema D., Kristýna O., Markéta S., Radek D., Vojta K., Nela K., Adéla Š., Eliška R.

10. září 2020

ZAHÁJENÍ VÝUKY


Žáci, kteří jsou do rozšířeného studia zařazeni prvním rokem, tak si do výuky přinesou: 1. kroužkový pořadač na vkládání papírů A4

2. zrcátko

Ostatní si přinesou: Obrazový deník



17. září 


PORTFOLIO: žáci, kteří jsou tento rok v devítce a budou se hlásit na střední umělecké školy, si přinesou všechny práce, které mají doma, ke konzultaci. 


STŘEDNÍ UMĚLECKÉ ŠKOLY: ti z vás, co se budou hlásit na střední umělecké školy, si projdou obory na vybraných školách a popřemýšlí, kam by se chtěli hlásit. Výběr prodiskutujeme v hodině.

ŠKOLY: Střední škola umění a designu v Brně, Střední umělecko-průmyslová škola Uherské Hradiště, Střední škola průmyslová a umělecká Hodonín, Střední umělecká škola grafická Jihlava



24. září 


1. DÚ-OBRAZOVÝ DENÍK - PL(pracovní list)

Pojmy - MODERNA-POSTMODERNA-SOUČASNÉ VÝTVARNÉ UMĚNÍ: Ke každému pojmu si vlastními slovy napište definici, jak daný pojem chápete (vycházíte z diskuse z minulé výuky). Zkuste stručně a jasně - co je moderna, co je postmoderna a jak chápete současné výtvarné umění - jaký je tedy v těchto pojmech rozdíl (např. uvědomit si, že když se bavíme o moderním umění, tak tím nemyslím současné výtvarné umění :)).


2. v hodině budeme pokračovat v PARAFRÁZI, tak se na to připravte


3. a) jen NELA: promysli si a rozvrhni svou individuální práci vázanou na školy, na které se hlásíš: téma a podtémata, studijní příprava, technika, materiál,  časová dotace, cíl a konečný výstup

b) jen ADÉL: zvaž školu a obor, na který se budeš hlásit- př. Jihlava-animace - na to pak v dalších hodinách navážeme studijní kresbou (jak jsme se bavili ve výuce :))




návštěvníků stránky
celkem69 766
tento týden54
dnes20