Svet-Stranek.cz
osobní stránka
VÝTVARKA

PRACOVNÍ SKUPINY: Program SVĚT FIGURY A OBRAZU:osobní stránka

PRACOVNÍ SKUPINY: Program SVĚT FIGURY A OBRAZU

Zde informace k výuce pro žáky nad 10 let, kteří si zvolili tento program.
Pracovní skupiny: St: 15.00-17.30 a Pá: 16.45-19.00

St a pá skupina: od 20. a 22. listopadu- cca do konce ledna


Ve výuce se budeme dělit na dvě skupiny. Jedna skupina bude v keramické dílně, druhá se bude věnovat olejomalbě (teoretická příprava proběhla 13. a 15. listopadu). Důvodem je malá kapacita keramické dílny. Potom dojde k prohození obou skupin, takže do konce ledna vzniknou dva výstupy - jeden v keramické dílně a druhý v olejomalbě.  Na výuku se momentálně připravte dle rozpisu níže.

Dále 13. a 15. listopadu proběhlo HODNOCENÍ STUDIJNÍHO BLOKU ZAMĚŘENÉHO NA FIGURU. Ten, kdo se hodnocení nezúčastnil, mi do Vánoc předloží všechny práce v tomto bloku vzniklé. Kdo mi práce nepředloží, tak jeho studijní práce nebude započítána do závěrečného hodnocení. Níže jsou uvedené všechny výstupy studijního bloku, tak si projděte, jestli vám něco nechybí.


SKUPINA A PŘÍPRAVA:


1. KERAMICKÁ DÍLNA:

St skupina: Ema P., Kája H., Petr Č., Jan P., Amálka T. 

Pá skupina: Gáby S., Ema D., Pája J., Martin K., Markétka S., Niky H.

Téma: Figura - vlastní pojetí lidské postavy ztvárněné v hlíně.

S sebou: Špachtle, sáček na zabalení výrobku, plátno na zabalení výrobku, plátno či plast.folie na práci


2. OLEJOMALBA:

St skupina: Eliška M., Niky S., Vojta K., Anička K., Niky H., Kristý O.

Pá skupina: Patricie H., Niky T., Zita A., Natálka S.

Téma: Možnost výběru: 1. Volné zpracování figury v malbě. 2. Kopie vybraného malířského díla s figurální kompozicí.

S sebou: Napnuté plátno (formát dle volby námětu a kompozičního řešení obrazu), sada olejových barev, dřevěná paleta, štětce, hadřičky., tuhé mýdlo


VÝSTUPY STUDIJNÍHO BLOKU:

1. vstupní volné zpracování figury

2. přenos kresby dle starých mistrů přes mřížku

3. kresebné studie lidské postavy dle dřevěného modelu vzniklé ve výuce

4. Kresebné studie lidské postavy vzniklé mimo školní výuku - viz celoroční domácí práce

5.  konkrétní postava či více postav v pohybu v kontextu k prostředí ve velkoformátové kresbě malbě - použití mřížky k převodu připraveného návrhu




Celoroční domácí práce pro všechny žáky:

Pořízení menšího skicáře (A či B formátu) - průběžné skicování, studie lidí kolem sebe (v domácím prostřední, venku, ve škole apod., detailní, svižné,...) - tužka, perokresba, uhel, akvarel,...


návštěvníků stránky
celkem59 072
tento týden70
dnes35